Ursäkta mej...

Ja inte ska man säga att jag är snabb på att blogga men som förklaring kan jag säga att vi har haft ooootroligt mycket att göra sedan vi kom hem från semestern...Ursäkta dröjsmålet...Ni är några stycken som har klagat via bloggen, sms och telefon. Det får jag ju faktiskt ta på ett positivt sätt :) Det är kul att ni tycker om att läsa min blogg!

Sedan hemkomsten har det varit jobb, flyttkartonger, flytt av möbler, gräsklippning och grästrimmning (det såg ut som en djungel här...) -  och jag glömde ännu mer flyttkartonger....Vi har även passat på att njuta av lediga dagar med bla IKEAbesök i Linköping, födelsedagsfirande, Canastaspelande och besök på Malmamarknaden. Tack Maj & Gunnar för gott kaffe och bröd :)

Jag kan bara säga att nästa gång jag flyttar anlitar jag flyttfirma...H-vete vad grejor att kånka med. Tack ElliKari för hjälpen, vad gjorde vi utan dej :) Tack även till Cissi, Pia och fam Lindgren för hjälpen. Alla vänners hjälp är guld värd!!!




Så här såg det ut vid flytten, tre bilar och 4 släpvagnar på gården...Pust vad grejor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0