Arbetet...

Mitt jobb har mest varit renovering av ett torp sedan julimånad men ibland har jag också varit med och flyttat betesdjur. Torprenoveringen börjar bli klar nu men jag kan säga att det har varit många fönsterbågar...Vilken tid det tar med fönsterbågar!!! Skrapas, grundoljas, grundmålas. kittas, vitmålas två gånger. Jag har blivit rätt så bra på att kitta fönster om jag får säga det själv men än har jag dock en bit kvar till min mentor och arbetskamrat. Förutom fönsterbågar har vi även tagit karmar,foder, vindskivor, huspanelen, entren mm



Torpet som jag jobbat på i sommar...


Mentor och arbetskamrat


Arbetsfordon



Flytt av Hereforddjur från bete


Kommentarer
Postat av: eva lundin

kul kul med lita nya bilder, vad duktig du är på att fota. kul o se roland på bild,,,

2009-09-08 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0