Här händer det saker...

090429
Idag blev det klart att jag kommer att börja som snickarpraktikant på måndag!! Arbetstiden är 7-16 och sysslorna kommer nog mest vara fastighetsunderhåll. Det kommer nog att bli tufft att ta sig upp på morgnarna nu när man gått arbetslös så länge. Det kommer dock att bli jätteroligt att få prova på något nytt och framförallt att få göra något och träffa folk :-)

Nähä nu måste jag gå och lägga mig. På programmet imorgonbitti står gymbesök med träff av personlig tränare och upprättande av träningsprogram. Jag kan ju behöva omvandla lite fett till muskelmassa istället ...  hehe jag skojar bara, kommer mest att träna rörlighet ;-)   Här nedan kommer ytterliggare två vårbilder .

Sovgott

Scilla

Scilla i närbild



Vårlök

Vårlök

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Grattis till nys jobbet - akta tummen bara ;o)

2009-04-29 @ 23:41:26
Postat av: Britt H

Hej Anna-Lena!

Roligt med din blogg! Jag lägger in den bland mina favoriter. Grattis till jobbet!

2009-04-30 @ 11:26:34
Postat av: Ulrika

Kul att du skaffat blogg! Nu kan man ha lite koll på dig :)) Fina bilder du tagit! Sköt om dig.

2009-04-30 @ 21:37:20
URL: http://www.svarthogenskennsle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0