090502 Lördag

Igår hade jag storstädning + att jag bakade en långpanna Silviakaka  och en långpanna falsk potatisbakelse. Fy tusan va huslig jag har blivit då ;-)  Jag rengjorde tvättmaskinsavloppet oxå, icke att förglömma..
Vi har haft fikagäster här idag och sedan har vi grillat spett med älgkött, chorizokorv och diverse frukt & grönt. Supergott, tack brorsan för älgköttet!!

Fick en "car polisher" i present idag så där helt appropå' , så imorgon tror jag biltvätt och vaxning av bil står på agendan!? Om det inte blir regnigt då förstås. Hade tänkt hinna med att finputsa våra två utställningsbordrar inför Årets Border i Arboga(16 maj) också..Ja det finns mkt att göra hela tiden så här års. Hundgårdsbygget står still just nu enbart pga tidsbrist. Till vissa moment som tex stängseluppsättning är det ju himla bra att vara två och just nu är det sällan vi har tid över till det...Jag börjar få lite panik över det faktiskt ;-) Nåja vi får se vad morgondagen har i sitt sköte...     Godnatt och Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0