Ny familjemedlem :-)

Vi har fått tillökning i familjen :-) Lappstintans Ice-breaker , Aigo, anlände till oss  idag.

Tack Märit för förtroendet att få förvalta honom och Tack så jättemycket Sanna för nedtransporten!
På Kallax flygplats genomgick Aigo säkerhetskontrollen både en gång, två gånger och tre gånger, personalen tyckte han var sååå söt...:-)

De andra hundarna i flocken tog den nya familjemedlemmen på olika sätt.
Noicy tyckte mest - gud vad jobbigt
men lite intressant är han, nä nu är det bäst att jag säger ifrån lite, han kan ju inte få klänga hur som helst på mej ;-)
Tikki - jag vill leka, jag vill leka men hur gör jag för han är ju så liten...
Ila - ahh, titta här har vi en ny lekkompis, tjolahopp!!, det är bäst jag visar min bästa sida dvs bakdelen och så viftar jag lite med tassen och så sprattlar jag lite mer ;-)


Här kommer de första bilderna på Aigo i sitt nya hem.


Min första måltid hos min nya husse och matte. Jag var vrålhungrig!!


Jag har ett ben som är gott


Jag hittade min nya sovplats i köket på en gång och den var jättemysig ;-)

Godnatt på er allihopa!! Vi är trötta allihopa efter en lång dag ;-)



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ååå vad söt han är!! Skulle vilja vara där och snusa :)



Kram

2009-11-19 @ 22:45:09
URL: http://www.svarthogenskennel.se
Postat av: ElliKari

Vilken sötnos!!!

Lycka till med nytillskottet.... skulle vilja vara där nu.

Kramizar till er båda och till hundflocken.

2009-11-19 @ 22:52:04
Postat av: Maria i Hammerdal

Åååååå... vicken söööötis! Valpmage mmmmmm... :o)

2009-11-19 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0