Sista arbetsdagen...

Jahaja...så var min visstidsanställning som hantverkare/snickare/vaktmästare slut...Gjorde min sista arbetsdag den 30:e oktober...Nu är det till att söka nytt jobb eller praktikplats eller studier eller vad man nu ska hitta på..Anmälde mej på arbetsförmedlingen måndag den 2:a november och sedan var det snabba ryck, fick i uppdrag av min svärmor att köra upp en inköpt företagsbil till Jokkmokk. Vi(jag, Stina och hundarna) åkte hemifrån klockan 11.00 på måndagen och kom fram på tisdagsmorgonen 03.30.


Vår jordkällare i höstskrud


Noicy är pigg


Ila är trött, trött, trött...


Tikki är misstänksam...

Kommentarer
Postat av: ElliKari

TACK!

för hjälpen att köra upp den ena servicebilen till mitt jobb, sen var det så kul att ha er här en vecka.

Kram "svärmor"

2009-11-19 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0