Födelsedagsfirande

Jahaja så ingår man i ngn sorts 40-klubb. Alla pratar om den men jag vet inte vad den är för något.
Ja...jag har varit iväg och gjort mammografi men sen vet jag inte.

Jag hade iallafall fullt upp när jag då så småningom kom hem från det ansträngande jobbet som traktorförare...(nä skojar bara) Fullt upp, blombud, besök, telefonsamtal, sms och öppnande av presenter och gratulationskort. Stina hade under morgontimmarna(då jag var på arbetet) röjt, dammsugit, diskat och fixat tårta innan hon sedan drog iväg på kurs i Linköping. Stina hade oxå ordnat så att det kom besökare så att jag inte skulle behöva sitta ensam på kvällen. Så omtänksamt, ja jag säger då det :-) Uppvaktning fortsatte även nästa dag oj,oj...Mer firande blir det till helgen!! Tack till alla som på ngt sätt kommit ihåg mej på min 40-årsdag!! Det är alltid roligt att bli ihågkommen, så roligt :-)


Tusen tack!


Kommentarer
Postat av: eva lundin

hipp hipp hurra grattis på dig välkommen in i klubben..... de e så nice att vara 40....

2009-10-23 @ 19:24:03
Postat av: Eleonore

Skämmes på mig!!! totalt missat att du fyllt år så grattis grattis så här i efterskott...

2009-10-29 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0