Lugn helg

I helgen har vi bara tagit det lugnt :-) Ätit god mat och sovit gott och mkt :-) Det har också blivit mildare väder här, tyvärr har det dock varit gråtrist och idag snöfall och blåst.  Förövrigt kan nämnas att jag skaffat mej en facebooksida...Stina säger att jag fallit för grupptrycket men va fn det gör väl inget, eller?



Min nya frisyr. Jag är riktigt nöjd eller så är det kärringvarning??
Lägg oxå märke till det fina halsbandet(SNÖ of sweden), en födelsedagspresent från en
mkt god väninna :-)


Aigo - Stinas snygging no 2



Dovhjortar utanför Sågtorpshagen







Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Det är snyggt... och vadå kärringvarning :-P

2010-01-20 @ 23:03:27
Postat av: Barbro

Hej!

Det var en häftig frisyr du har lagt till med. Och så vill jag säga att dina bilder är himla bra.

Vi syns

Kram från Barbro

2010-01-21 @ 22:10:04
Postat av: eva

de blev fint ju håret. vad heter du på facebook ja har med så klart så skoj man hittar så många gamla bekanta :)

2010-01-23 @ 21:30:25
Postat av: Märra

Hej

Snyggt, Kul att höra ev er. Kan inte snyggingarna komma till Stockholm 6 mars Utställning där.

Vi har det bra även den lilla med humör, har även blivit riktigt snygg. Ska på utstälning den 6/2, en sån där inofficiell men ack så kul

Tusen kramar till er alla

Lappstintan

2010-01-26 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0