Maj månad = praktikjobb

Min praktiktid som gårdssnickare eller alltiallo har varit fantastiskt rolig. Omväxlande jobb och en väldigt go handledare, Roland.   7-16 varje dag och varje kväll iordningställande av matsäck!! Jag var ganska så seg på kvällarna så det blev tidig säng och lite bloggande( nästintill obefintligt alltså)...
Jag gjorde mitt bästa och jobbade på som tusan, det hela har resulterat i att jag fått anställning from den 29:e juni. Jag är otroligt glad över det eftersom jag tycker det är ett roligt jobb och så får jag vara ute en del oxå...
Förutom det så känns det naturligtvis bra att få en lön oxå :-)



Kommentarer
Postat av: eva

JÄTTEGRATTIS till jobbet vad roligt.. vem vet kanke kommer du o hjälper oss i trädgården.. grattis igen o ha en skön semester.. eva

2009-06-03 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0