Resa till Bohuslän!!

22:a-23:e maj

På fredagen reste vi (Stina,jag,ElliKari,Rune och hundarna) till Vara för mellanlandning och övernattning hos Kenneth och Anette...Där fick vi ett fantastiskt trevligt bemötande, mkt god mat, vin och logi. Tusen tack :-)
För mig var denna typ av landskap nytt! Alldeles platt och mycket gul raps. Vindkraftverk överallt.!Jag fick för första gången se en Råka (fågel) så det var verkligen bonus ;-) Noterat i fågelboken...

På lördagen for vi vidare mot Smögenområdet och Fjällbacka för att delta på barndop. Stinas kusin, Janne, fick nämligen trillingar för ca fyra månader sen. De tre flickorna döptes i Kville kyrka och de sov sig igenom hela cermonin + dopfikat. Snacka om lugnt barndop!
Till Smögen,Kungshamn,Fjällbacka-området återvänder jag gärna igen för att se mer av detta natursköna landskap!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0