090503 Söndag

Jahaja...idag var det så dags att testa "carpolishern"... Mycket mankemang för att tvätta, torka och vaxa bilen...Det tog flera timmar. Hundarna låg ute och slöade och njöt av att se matte i arbete ;-) Pust och stön...Så många gånger tror jag inte bilarna kommer att bli vaxade i sommar. Passade också på att ta fram utemöblerna och rengjorde dem.

Förövrigt så var det ju dags att deklarera idag, jag är alltid sent ute med det och inget undantag den här gången heller. Nåja nu är det gjort iallafall med en dag i förtid.

Nähä, nu måste jag ställa iordning matsäcken inför morgondagen och sedan är det nästan dags att hoppa i säng om jag skall orka upp klockan 06.00. Godnatt och sov gott.


Jag testar polermaskinen på Stinas bil...


Vaxning bil
Sista 'touchen' på Stinas bil...

Ila njuter av att se matte i arbete
Ila njuter av att se matte jobba hårt..

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

F-n...! Anna-Lena, se jag rätt...?! Har du Foppatoffler på dig?!?!



... bilen blev fin, måste jag säga. Jag har sån tur att "guben" sköter vaxningen av bilarna på den här gården.

2009-05-04 @ 19:06:33
Postat av: Anonym

Hello bruden! Kul att du börjat blogga då kan man "snoka" lite i ditt liv =)

Hoppas det gick bra på ditt nya jobb i dag. Det är ju för fint i Toprpet där ni bor och vitsippor!!! finns det finare skapelser??

2009-05-04 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0