Pysselhelg ;-)

I helgen var min bror här och hälsade på. Jag tyckte att han behövde kom ut lite i Sverige...hehehe egentligen behövde vi honom som arbetskraft :-)         Skojar bara, det var jätteroligt att han ville komma och hälsa på och när han ändå var här hjälpte han oss med en hel del trädfällning! Tack snälla Lars!
Jag klippte gräsmattan, fyllde igen hål som Ila grävt, tvättade högvis med kläder och skötte markservicen medan Lars fällde träd.  Lite sightseeing hann vi oxå med under helgen, bla kollade vi in Stenhammars gods.

Nyheter! Fågelholken med kamera är nu frekvent besökt av en svartvit flugsnappare, vi får se vad det blir...

Förövrigt så måste jag säga att det är väldigt roligt att så många lägger in kommentarer i bloggen. Kul, fortsätt gärna...

Lars fixar ved

Lars drar fram vedstockar



Drar upp träd

Ett träd ville inte ramla åt rätt håll utan hamnade hängandes på andra träd så vi fick dra upp det.



Stina i baklastaren

Stina i baklastaren



Lastning vedkubbar

Lastning av vedkubbar



Svartvit flugsnappare

Svartvit flugsnappare i blommande päronträd




Bild från sightseeingtrippen, Stenhammar slott

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Kul med pippisar i holken. Har du fått till så du kan lägga ut bilder påå nätet?



Skulle ha köpt en webbkamera jag också och haft inne i kaninhuset. Skulle vara intressant att se hur det går till när Lilja matar alla sina små.

2009-05-12 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0