1:a adventhelgen

I helgen har vi tagit det ganska lugnt...Krattat lite löv under våra äppelträd och päronträd. Jag hittade ormskinn i vedboden i lördags och nu är jag besviken att jag missat ormarna. Jag hade så gärna velat fotografera dem. Jag har sett två huggormar i sommar men de har ringlat iväg så snabbt att man inte har hunnit med :-(
Vi har dessutom adventspyntat lite, julgardiner, stakar, dukar etc har kommit fram igen...

I lördagskväll umgicks vi allihopa i vardagsrummet, alla hundar var med, medan vi såg på film, Benjamin Button med bla Brad Pitt. Det var en annorlunda story och filmen rekomenderas helt klart! Jag har lagat till en älgstek i helgen och det blev suuuupergott, vad skulle man göra utan älg och renkött??

Förutom ovanstående så har jag skaffat mej spotify så jag kan hålla mej ajour med all ny musik ;-) Håller på att skapa mej en spellista just nu. Stina har dessutom laddat ned skype åt mej så nu kan jag prata gratis med alla andra som har skype på sin dator. Det är tydligen bara att gå in och leta efter en kompis på en viss ort och om den kompisen finns på skype så kan man samtala via datorn och headset. Jag vet...Skype är inget nytt...men jag har aldrig använt mej av det förrut ;-)


Så här ser det ut hos oss just nu...ska det aldrig bli vinter??


Aigo har visat upp ett stort intresse för veden. Här har han promenerat in i vedskåpet :-)


Aigo har somnat med en colaflaska


Så här trött var Aigo sent på lördagskvällen t o m Noicy accepterade hans närgångna sätt ;-)


Lördagsnöje...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0