Omväxlande...

Omväxlande väder skulle man kunna säga att det har varit här den senaste veckan...Igår skitväder och idag strålande. Imorgon skulle det visst komma in oväder igen...Man brukar ju säga aprilväder men det är ju bara mars än så länge ;) Passade idag på att ta in min "fulkamera" (Keep Guard 5BS) som varit ute i två dygn...Den hade tagit 12 bilder, här presenteras en


Dovhjortar

Idag har också hundarna varit ute och lekt lös på gårdsplanen. Noicy fick nöja sig/nöjde sig med att sitta vid bron. Passade på att ta lite foton med min nyinförskaffade systemkamera, NIKON D90. Det är lite att tänka på ska jag säga...seriebildstagning, fokusering, skärpedjup, bländartal, slutartid mm  men resultaten blev inte så tokiga. Kolla in...


Aigo med spetsöron;)


Aigo som försöker hinna ifatt Ila


Tikki med hög fart!


Gravallvarliga eller kanske fokuserade Ila. Hur ska man tolka hennes uttryck?? :)

Aigo har idag fyllt 6 månader och han har nu börjat lyfta på benet när han pinkar;) Vi passade på att ta några extra bilder på honom idag och efter önskemål så publicerar vi någon här


Aigo står själv, spanar efter godis...Observera att spisen han står på är kall!! Vi tyckte bara att det var en bra bakgrund.


Förväntansfull och söt! (Aigo)

Jahaja gott folk...imorgon är en annan dag så Godnatt på er alla!!



Kommentarer
Postat av: Göran

Bra kameraval! Vi kommer att få se många fina bilder här kan jag förutsäga!

2010-03-23 @ 19:08:28
Postat av: Maria Erlandsson

Hittade hit via Lappstintans hemsida. Jag äger Tasso som jag tror är pappa till din fine Aigo.

Lycka till med honom i framtiden.

Hälsningar Maria.

2010-04-07 @ 21:27:58
URL: http://www.groundworkers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0